;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz! Board Board logo

標題: hun var glad [打印本頁]

作者: nbvlejbi    時間: 2015-11-4 03:34     標題: hun var glad

Et par uger siden deltog jeg i en paneldiskussion med titlen 'ægdonorer er også mennesker', som var en del af en frugtbarhed konference på Grand Central Hyatt (et helt nice hotel). Kvinden moderere panelet var en psykiater (måske en psykolog, jeg glemmer) med speciale i fertilitet spørgsmål. Hun Parajumper Jacket var smukt klædt og anlagte og havde en slags blå blodrig luft omkring hende, som om, på trods af at have en misundelsesværdig opgave, hun faktisk ikke behøver at arbejde. Hun var den, der hedder panelet.
Rapporten fra IDC Canada viste, at væksten i edb-sektoren var meget svag i Canadaduring det nyligt lukkede tredje kvartal (juli til september). Industrien oplevede 11,3 procent i forhold til året vækst i forhold til samme periode i 2012. Thatloss af trækkraft var større end de 10 pct vækst set over hele verden i sidste kvartal.
To samtaler over julen også gjort mig til Canada Goose Dame Vest at tænke over den manglende kommunikation mellem læger og patienter. En dejlig dame havde rygsmerter 'lægen var noget vrøvl, han bare sagde det var muskuløs, bare gav mig smertestillende og øvelser til at gøre.' Tja, de fleste rygsmerter i hendes alder er muskuløs. Alternativerne er Nike Sko Danmark Butikker diskusprolaps (behandling også smertestillende medicin og fysio), kræft metastaser (ingen andre risikofaktorer eller symptomer i denne dame), TB byld i rygsøjlen (ingen andre symptomer), en aorta aneurisme (sjældne i hendes alder, meget alvorlig, ingen risikofaktorer, forskellige slags smerte), osteoporose vertebrale sammenbrud (hun havde haft sit calcium kontrolleres), en tumor (ingen andre symptomer) og andre forsvindende sjældne alternativer. Muskuløs rygsmerter tager flere måneder at gå væk og lo og beskue, smertelindring og blid motion er nøglen. Når jeg forklarede dette, hun var glad, og Parajumper Mary Todd sagde hun ville blot følte spist med den muskuløse undskyldning som hendes læge havde ikke rigtig stillede spørgsmål eller forklaret diagnosen. Hun ønskede en slags 'test'. Jeg tror, ​​det a) er årsagen privat sundhedspleje gør så godt, gør hver 'test' under solen b) De opsummerer den moderne holdning til medicin; læger er blot ufuldkomne mennesker og laboratoriet ved alt. Sidstnævnte er usandt, da ingen test resultat er 100% pålidelig og nogle er ubrugelig uden det kliniske billede. For eksempel en positiv D-dimer test resultat, hvis en læge har mistanke om en lungeemboli betyder en lungeemboli, og det er en nødsituation, og en positiv D-dimer test med ingen symptomer næppe hæver et øjenbryn. Hvis man ser på testresultater var alt, der gjorde en anstændig læge, vi ikke ville kræve 6 års medicinsk skole, ville min bankkonto være væsentligt mindre underernærede og jeg ville ikke have at genere mig forsøger at bruge en sene hammer.
  
   du ser.. Og forældre er glade
  
   [/url]
  
   [url=http://citoyensdumonde.fr/spip.php?article132/]han kunne finde. Hans hold arbejdede hårdt bag kulisserne for at miskreditere den tidligere tilstand senator Sue Lowden

  
   at der er flere dusin
  
   en mikrobølgeovn




歡迎光臨 MeiMei正妹交友論壇 (http://olginfo.com/discuz/) Powered by Discuz! 7.0.0