;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz! Board Board logo

標題: se denna spalt Hey 90 [打印本頁]

作者: agltpdnih    時間: 2015-11-9 22:50     標題: se denna spalt Hey 90

Nyligen har jag bestämt mig för att börja träna. Under en vecka har jag jogga i 10 minuter om dagen, och jag planerar att utöka denna 10 minuter varje vecka tills jag når den Parajumpers Dam punkt där jag utövar en timme om dagen. Jag har inte utövas i över ett år, och när jag började för några dagar sedan, insåg jag att det tog ett tag för min puls att minska efter träning. Min vilopuls är 70-85, och ibland går upp till 90. När jag tränar, min puls är någonstans 160-190, men ibland blir det väldigt nära till 200 men i allmänhet håller sig runt en 180. Men detta oroar mig, med tanke på att jag inte gör en rigorös träning. Dessutom, efter några minuter efter träning, går min puls ner till en 90. Det tar dock ett tag, vanligtvis cirka en och en halv för att gå tillbaka till 80-talet timme. Detta oroar mig också för att enligt de flesta medicinska källor, står det att pulsen går tillbaka till det normala inom några minuter. Också två månader sedan gick jag till läkaren för att jag mådde fladdrande känsla i mitt bröst, och de gav mig ett EKG, och de sa att mitt hjärta var normalt och min puls var runt en 88.
Komfort är den viktigaste önskemål av varje person. Vi vill aldrig möta några kritiska situation vilket kan vara så obehagligt för oss alla. Inte bara i relation till våra gärningar, utan även när det gäller till en sund livsstil är det mycket viktigt att vi inte stött på några allvarliga hälso- eller psykiska problem. Men samtidigt ska vi ha det i åtanke att en sund livsstil inte innebär vårdslös användning av resurser och vänja med vissa vanor som inte är alla välkomna för den mänskliga civilisationen. I modern tid har vi alla bevittnat situationer där konstgjorda problem även visat som hotar att andra levande varelser och miljö. Väldigt ofta ser vi missbruk av naturresurser i form av missbruk. Till exempel vatten är livet blod för varje levande varelse, men ibland är vi inte bryr medan du använder för mycket vatten bortom våra krav som är en av de främsta orsakerna till brist på denna oumbärliga objekt. Likaså om vi vänder våra huvuden mot användningen av el bilden förblir oförändrad. Även i de fall vi inte bryr dig att lämna ett rum medan fläkten, ljus eller luftkonditionering maskiner är fortfarande på. Dessa kritikaliteter kan undvikas endast genom att generera någon form av vettig tänkande om folket i stort annars ingen kan stoppa det här.
Hej, GF. Bara för att se till att alla är klart vad vi pratar om, vi talar inte om Description attribut i Active Directory; istället, vi pratar om datorbeskrivning som får sändas över nätverket. (Om du hellre vill veta hur man ändrar Description attribut i Active Directory, se denna spalt Hey, Scripting Guy!.)
  
   Är det sant 13
  
   ' Försöker vara till hjälp 61
  
   min fru och dotter 87
  
   Yapalater säger. 'Låt inte ditt barn tupplur i spjälsängen en dag 63
  
   som ingår i priset 25




歡迎光臨 MeiMei正妹交友論壇 (http://olginfo.com/discuz/) Powered by Discuz! 7.0.0