;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz! Board Board logo

標題: Shelbyville [打印本頁]

作者: oijbloka    時間: 2015-8-16 05:36     標題: Shelbyville

För Tony Nicholson of Brotherhood of St Laurence, är den idealiska Polo Ralph Lauren Rea nationella debatten enkelt. Arbete och hem. '' Människor har möjlighet att bygga ett bättre liv om de har ett jobb och tillgång till billiga bostäder. Men jag är rädd att detta inte kommer att talade om. '' Ekonomiska argument motiverar honom lika mycket som Socialt engagemang. Fler människor i arbete och mer arbete för undersysselsatta innebär mer skatt samlats, mindre beroende av allmännyttiga bostäder och andra socialbidrag.
'' Om det verkligen hans personal på inledde detta är jag övertygad om att han inte skulle ha vetat om det och om han hade, skulle han ha stoppat det ', säger Malek. 'Om detta är sant, är detta en rookie misstag som har betydligt större risker än belöning och skulle aldrig betraktas Nike Air Force Dam som en politisk ledare av Chris Christies förfining och karaktär.' Malek tillade: 'Inte i sin vildaste fantasi skulle han ha övervägt att göra något sånt här Jag tror inte att det finns någon där det, och därför kommer att passera.
Shelbyville, TN (WSMV) Sheriff Randall Boyce sade Ralph Lauren Rea han hörde 'ett riktigt högt boom' och kom utanför hans kontor och såg 'en svart plym av rök, kanske 30 till 40 fot upp i luften.' Vanderbilt University Medical Center bekräftade att en person fördes till sjukhus med LifeFlight, men sjukhuset släppte inte hans namn eller condition.At bästa gissning, på något sätt en stor rigg lossning en kemikalie till en tank bakom byggnaden utlöste lågorna och snart, en uppsättning av explosioner .Genom mitten av eftermiddag, brandmän begränsat sin vattenanvändning, försöker hålla kemikalier och avrinningen från Duck River biflod närheten. 'Jag vet att vi gjorde det bästa vi kunde för att hålla den borta från floden', säger Shelbyville Fire Chief Ricky McConnell.Police Chief Austin Swing sade brottsbekämpande evakuerade en halv mils radie runt den brinnande byggnaden, och Boyce sade ersättare flyttade nästan 70 interner från Bedford County Work som precaution.Boyce säger att de kommer att behöva hitta en plats för minsta säkerhet icke våldsamma brottslingar till stay.Thomas Magnet School i Shelbyville var också evakuerades och eleverna fördes med buss till Harris Middle Ralph Lauren Rea School. I mitten av eftermiddagen, studenterna var tillbaka på sina hemma school.Animal kontrollarbetare från grann Rutherford länet kallades in för att hjälpa evakuera Bedford County djurhemmet, som ligger nära brandplatsen. 'Egentligen gör de riktigt bra. Jag tror att de visste att något var upp när vi tog ut dem, eftersom de var tyst, och det spelar ingen hända ofta när det en hel del uppståndelse ', säger djurkontroll arbetare Christine Tucker.McConnell sade mannen som skadades var en arbetare på Southern Energy , och han lidit brännskador till mer än 50 procent av hans kropp. Associated Press har bidragit till denna rapport.
  
   utropade
  
   du gissade rätt
  
   hos män singlar
  
   jag älskar att titta på klassiker
  
   Nature Valley




歡迎光臨 MeiMei正妹交友論壇 (http://olginfo.com/discuz/) Powered by Discuz! 7.0.0