;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz! Board Board logo

標題: Stitched Jerseys tboyy3qx [打印本頁]

作者: nice3boyx9    時間: 2018-5-29 05:58     標題: Stitched Jerseys tboyy3qx

Rohee was de main man when de fire service hold its anniversary de other day. He had to tek de salute. Now Rohee is de man who controlling de Home Affairs Ministry. He responsible fuh security and not Homes. But a mad man friend tell he while gaffing about getting dem own home,Cheap NFL Jerseys Wholesale, that Rohee is de Home Affairs Minister and that he is de man he got fuh go to.De man been nuff times and de security—well you know de rest. He get chase out many times. People know that when a mad man hold on pun something nothing can’t loose he.He stake out Rohee and ketch up wid he when de fire service had de march past. Imagine de police block everybody,Cheap NFL Jerseys China, even reporters from going near Rohee. De mad man see all of that and he time de police and mek he move straight to Rohee.Dem boys want know who mek de man pass. Dem boys seh that de mad man got class. De man seh, “Mr Home Affairs,Cheap Jerseys China, me friend tell me that you is de man I got to come to fuh me home. Find me a home,NFL Jerseys Supply, if not I coming and find you home.”Rohee shake he head and peep de man. If people think is lie,Cheap Jerseys From China, watch back de picture pun de front page.De mad man serious just like how Trinidad get serious wid Guyana. Everybody laughing and think this thing is joke but is a message to de Guyana government. Dem boys seh that de private sector finally wake up. Dem realize that Jagdeo and Ramotar can’t help dem and dem business wid this one.Dem run and tek out whole page ad begging politicians fuh settle differences. But dem boys never hear a word from dem bout de lawlessness on de Marriott. De Ramesh CooCoo and de Rum Webster silent wid Amaila and Marriott. But now dem a holler because dem can get cork off and that is wha dem can’t handle.Dem boys hear thru de grapevine dem foreign powahs planning more pressure and dem boys ain’t talking bout oil pressure or air pressure. Is pure blood pressure fuh de politicians. De Bees,Cheap Jerseys Store, including de Rat and Babby can’t do nutten fuh save dem soul.Talk half and dem better run fuh dem medication wha Babby ain’t bring in yet.

歡迎光臨 MeiMei正妹交友論壇 (http://olginfo.com/discuz/) Powered by Discuz! 7.0.0