;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); Wholesale Authentic Jerseys u2kifgiz - 男女交友 - MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz!
返回列表 回復 發帖

Wholesale Authentic Jerseys u2kifgiz

A man call Ramotar Secretary last month and ask fuh Jagdeo. De secretary in a nice voice seh that Jagdeo no longer de president.One week later de man call back and ask fuh Jagdeo. De secretary recognize de voice. “I told you last week he no longer here.” De man hang up. Last week de man call back and ask fuh Jagdeo. De secretary tell he,Wholesale Jerseys Free Shipping, “I told you last week and de week before he no longer works here.” Monday de man call back again and ask fuh Jagdeo. De secretary get vex. “I told you de man DON’T wuk here anymore. Why you keep calling?”De man wid happiness in his heart and pleasure in he voice seh,Wholesale Nike NFL Jerseys, “I like to hear it.”Dem boys would like to hear when Bobby and Jagdeo end up in jail. Bobby had de nerve to lie and then call pun Frank de Anthony fuh launch an investigation how de Waterfalls paper get a photo.Dem boys want tell de nation fuh initiate an investigation into how Bobby and Jagdeo and all of dem get dem wealth. People who involve in tax wuk seh that if dem tek wha Ah Kneel seh that Jagdeo had nutten before he tun President.In twelve year,Wholesale Stitched NFL Jerseys, pun he Jagdeo salary alone,Cheap World Cup Jerseys 2018, he couldn’t own that properties he got. How he achieve dem things? That is de big question.Bobby wuss. He look like if he own nuff thing but when dem boys check dem want to believe that Bobby fronting fuh somebody. It got to be that he fronting fuh Jagdeo.He get all he deals under Jagdeo; he ain’t no family to Jagdeo; he ain’t no nephew or niece. He get all he wealth under Jagdeo. And this is no secret. A Prep A kid know that. Why would Jagdeo single he out of all Guyanese if dem nah got no kick back? Jagdeo never do nutten fuh nutten. Dem boys find out that lately and you got a doubt prove to dem boys that dem wrang.Not even dinner,Cheap Jerseys Free Shipping, lunch or breakfast wid State money he does give anybody fuh free.Yesteryear was kickback wid dem two. De coming years got back kick. Everybody know wha happening deh.Talk half and wait fuh de back kick
返回列表