I begge tilfælde er vist ovenfor, er du nødt til at bruge anførselstegn omkring værdierne. I det første eksempel, kan det ikke umiddelbart indlysende, men på grund af optagelse af søgestrengen værdi med lighedstegnet, du forpligtet til at bruge anførselstegn omkring værdien af den href attribut. Hvis du don HTML5 validator vil fortælle dig din kode har en fejl. Lighedstegnet gør det ligner der en anden attribut på listen, så det bliver fortolket forkert og gør ikke hvad jeg skal gøre. Med anførselstegn, er dette problem undgås.
Disse udsagn er forudsigelser, der involverer risici og usikkerheder. De faktiske resultater kan derfor afvige væsentligt fra de resultater, vi i øjeblikket expect.Factors, der kan forårsage sådanne forskelle kan være både eksterne, såsom generelle, økonomiske og brancheforhold, samt interne driftsmæssige faktorer. Vi har identificeret disse nærmere på siderne 12 til 47 i 2012-20 F, og i vores kvartalsvise resultater pressemeddelelse udsendt today.Please bemærke, at vores kvartalsvise resultater pressemeddelelse, den fuldstændige delårsrapport med borde, og præsentationen på vores hjemmeside omfatter ikke IFRS resulterer oplysninger ud over de rapporterede resultater oplysninger.
Alle disse områder så vil brændstof den øverste vækst i virksomheden linje indtægter fortsætter med at expand.We're Air Max Thea Prm også fokuseret på en række sygdomstilstande, i øjeblikket har vi salg og marketing tilstedeværelse i onkologi, forebyggende pleje og urologi. Men vi er også at udvide til dermatologi, og vi vil lancere vores første dermatologi produkt Melapath senere dette kalenderår.
Eggnog er den ene tradition min klan betyder forsvare. Det er sandsynligvis en masse at gøre med den oprindelige kalorie bombe evne til at levere rigelige mængder af rom Buy New Balance Online Us op mod 25 procent fedt vil gøre det. Kom juleaften, ville du have fundet mig klirrende matteret Punch briller med min nærmeste og kæreste, og sluger muskatnød krydret godhed. »Nog er det fundament, som mine (lidt slørede) efter unge ferieminder blev bygget. Forestil dig min rædsel, så efter læring tidligere i år, at jeg er laktose intolerante. De fleste mejeriprodukter jeg kan leve uden (slår jeg faktisk lever for mælk af mandler, ikke mælk fra køer). Men truer min én fast ferie tradition? Grusom.
Hvem den næste borgmester kan være et af de største problemer, de bliver nødt til at håndtere vil arbejde ud tilbud på alle de udløbne fagforeningsmæssige kontrakter, Wall Street Journal påpeger i dag. Selvom New Balance Herre 1080 det ikke ligefrem breaking news, er spørgsmålet ikke været meget af en overskrift grabber i løbet af denne kampagne sæson af sexskandaler og intime afsløringer. Kritikere Nike Free Run 5.0 Junior siger, at demokratiske kandidater har givet udtryk for lidt stof om emnet, mens Republikanerne har taget en hård linje. De spørgsmål omfatter års tilbagevirkende kraft raises, og som har de ansatte betaler en større procent af deres sundhed dækning. Indsatsen er høj i de milliarder og varige år, og andre kommuner kan se på byen som en model.
相关的主题文章:
Og ved at sige nsker eller undskyldninger
Springe de
Plideligheden af screeningsmetoder
Og Uzo Aduba
Hvordan at knkke dem for denne vejledning |